پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد پخش زنده بازی مجارستان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین احتمال جدایی یامگا و ۱۱ بازیکن استقلال هزینه ۲۵۰ میلیاردتومانی قایدی برای استقلال با اجرای طرح مولدسازی در ورزش، تا یک دهه آینده از توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بی‌نیاز خواهیم بود دعوت از قلعه‌نویی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی
سرخط خبرها

شکست چیپس کامل در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۸۶۷۹۳
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
شکست چیپس کامل در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان
در دومین هفته لیگ برتر فوتسال بانوان، نماینده استان، در مشهد ۵ بریک مغلوب حریف خود شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ لیگ برتر فوتسال بانوان، دومین هفته خود را پشت‌سر گذاشت؛ هفته‌ای که ۲۹ گل در آن رد‌و‌بدل شد و یک بازی هم به‌خاطر بارش باران و سقف شکسته به تعطیلی کشیده شد.

پیروزی پالایش بر چیپس

نماینده مشهد از آغاز فصل جدید هر ۲ بازی خود را در خانه برگزار کرده است. بازی نخست ۳ بر ۱ از مس کرمان شکست خورد و در دومین بازی نیز باید از قهرمان فصل پیش در مشهد میزبانی می‌کرد. پیش‌بینی نتیجه بازی کار سختی نبود، اما شاید می‌شد بر روی شگفتی‌ساز‌شدن تیم کاملا جوان لیگ حساب باز کرد که البته این اتفاق نیفتاد.

پالایش نفت آبادان که بازی نخست خود را پرگل برابر فرهان‌ملارد تمام کرده بود، برای بالا‌بردن گل‌های زده خود راهی مشهد شد. آن‌ها در سالن کارگران این شهر برابر تیم چیپس‌کامل صف‌آرایی کردند. در‌نهایت این دیدار با نتیجه ۵‌بر ۱ و شکست چیپس‌کامل مشهد پایان یافت.

شاگردان نرگس علوانی در این مسابقه با گل‌های راحله رفیعی ۲ گل، فهیمه زارعی، سهیلا ملمولی و کافیه هزاریان در‌برابر تک‌گل بازیکن خودی، ۵ بر ۱ برنده میدان را ترک کردند. شاگردان زهرا غلامی در این بازی پایشان به گل باز نشد و تنها‌گلی که به نام تیم هم ثبت شد، از طریق بازیکنان پالایش وارد دروازه خودشان شد. به‌این‌ترتیب پالایش نفت آبادان از ۲ بازی با ۶‌امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد و در سوی مقابل، چیپس‌کامل مشهد از ۲ بازی بدون‌امتیاز در رده ششم جدول هفت‌تیمی است. پالایش نفت و مس کرمان، اول و دوم گروه‌یک هستند و پیکان و نصر فردیس نیز صدرنشینان گروه ۲ هستند.

تعطیلی بازی به‌خاطر باران

این هفته یکی از دیدار‌ها به‌دلیل نامساعد‌بودن محل بازی به تعطیلی و تعویق کشیده شد. دربی البرزی‌ها قرار بود در سالن فجر شهرداری ملارد بین ۲ تیم فرهان ملارد و بوتاپارس ایرانیان برگزار شود. ملارد که میزبان این بازی بود، روز جمعه آب‌و‌هوایی کاملا بارانی را پشت سر می‌گذاشت و این بارش باران دردسر‌ساز شد و با‌وجود حضور تیم‌ها در سالن، به‌علت مشکلات سالن و چکه‌کردن آب باران از سقف سالن، مسئولان برگزاری را مجبور به لغو بازی و موکول‌کردن این دیدار به روز شنبه کرد. گلاره ناظمی، داور بین‌المللی فوتسال، قرار است شهرآورد ۲ تیم تازه‌وارد را قضاوت کند.

این در‌حالی است که براساس پیش‌بینی آب‌و‌هوا، ملارد امروز شنبه نیز آب‌و‌هوایی کاملا بارانی دارد؛ اما احتمالا میزبان باید با ترمیم سقف در این مدت، سالن را برای برگزاری این دیدار مهیا کند یا سالن دیگری را معرفی کند.

رفسنجان، شعبه ۲ تیم سابق هیئت خراسان

در یکی دیگر از بازی‌ها در رفسنجان تیم مس این شهر ۸‌بر ۰ پارس‌آرای شیراز را شکست داد. شاگردان عاطفه رضایی که در هفته اول، شکستی شوک‌آور را برابر پیکان تجربه کرده بودند، این‌بار در خانه، جبران‌مافات کردند و با به‌ثمر‌رساندن ۸ گل، برای رقبای آینده خط‌و‌نشان کشیدند. مس رفسنجان تیمی است که توانسته است بازیکنان سابق تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی را جذب کند و بیشترین تعداد بازیکن مشهدی را دارد که در این بازی توانستند مسی‌ها را به پیروزی برسانند.

در این بازی محدثه محمدی و فاطمه حسینی هر‌کدام ۲ گل و مرضیه توفیقی نسب، سمیرا قربان‌پور، مهسا کمالی و طناز آرمات هر‌کدام یک‌گل وارد دروازه پارس‌آرا کردند. پارس‌آرا که در بازی اول خود هیئت اصفهان را در نصف‌جهان شکست داده بود، برابر تیم قدرتمند مس حرفی برای گفتن نداشت و نظاره‌گر گل‌های متوالی حریف بود.

پیکان، یکی دیگر از تیم‌های مدعی قهرمانی، در یک بازی نزدیک و دشوار از سد نصر فردیس گذشت و با شکست حریف پرستاره برای لیگ خط‌و‌نشان کشید. نصر فردیس حریف هفته دوم آن‌ها بود؛ تیمی که روز قبل بازی اعلام کرد که سارا شیربیگی را جذب کرده است، اما از هفته بعدی برای تیم به میدان می‌رود. تیم ملی حفاری نیز ۶‌بر ۲ از سد کیمیای اسفراین عبور کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->